Menu

Cart

Content

Breadcrumb

Ik heb problemen met inloggen. Wat nu?

Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld. Let op hoofd- en kleine letters. Indien het probleem zich nog steeds voordoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ga naar inloggen en gebruik de functie wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Na het invullen van uw e-mailadres, ontvangt u binnen enkele minuten een bericht met een nieuw wachtwoord.

Waar kan ik mijn gegevens bekijken en wijzigen?

Onder "uw account' staat de optie gegevens wijzigen, waarin u de ingevulde gegevens kan bekijken en wijzigen.

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar registreren om een account op EldikArt.nl aan te maken. Na het invullen van de gegevens is het mogelijk een bestelling te plaatsen.

Zijn alle prijzen in de webshop inclusief BTW?

De prijzen op EldikArt.nl zijn altijd inclusief 21% BTW.

Hoe kan ik zien of het product op voorraad is?

Bij elk product staat de actuele voorraadstatus weergegeven.

Hoe kan ik een product zoeken in de webshop?

Via de duidelijke menustructuur en de uitgebreide zoekfunctie vind u snel en gemakkelijk het product dat u zoekt.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Mocht u een verkeerd of beschadigd product hebben ontvangen, meld dit dan zo snel mogelijk aan de klantenservice. U ontvangt een antwoordnummer om de retourzending terug te sturen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Dat is mogelijk door in het bestelproces een ander afleveradres op te geven.

Ik krijg een foutmelding tijdens het betaalproces. Wat nu?

Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld. Indien de foutmelding zich nogmaals voordoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik kan het product wat ik wil bestellen niet vinden. Wat nu?

Wanneer u een product niet kan vinden op onze site, is deze niet meer leverbaar of tijdelijk uitverkocht. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice zodat zij kunnen nakijken of het product nog besteld kan worden of voor een alternatief.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te wijzigen of te annuleren.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling is gelukt?

Zodra u een bestelling hebt geplaatst, verschijnt er een melding dat de bestelling is gelukt en ontvangt u direct een bevestiging per e-mail.

POPULAIRE ARTIKELEN

Who let the dog out!?

Who let the dog out!?

Meer info
Portretten

Portretten

Meer info
EldikArt, allerlei leuke FairTrade producten, maar ook voor Kunst op Maat het juiste adres!

EldikArt, allerlei leuke FairTrade producten, maar ook voor Kunst op Maat het juiste adres!

Meer info
Trompe l'oeil

Trompe l'oeil

Meer info
Ranking English Bookmakers Artbetting.net
Ламперия от ЕМСИЕН-3
Дюшеме от emsien3.com

Log In or Register